Billeder fra Uge 7.

Så er vi kommet til den sidste uge og de sidste billeder. Den næste gang, I vil have muligheden for at høre noget om min Camino, er et foredrag. Det er rigtigt, jeg vil nemlig forsøge på at samle min historie og mine billeder til en præsentation en aften. Der vil dog gå et stykke tid inden, men I skal nok blive orienteret og få mulighed for tilmelding. Hvis I er interesseret selvfølgelig.

De sidste billeder er uploadet i et synderligt rod. Beklager, men det har været svært at få dem placeret. Det, I vil kunne se, er opholdet i Santiago de Compostela. Katedralen er afbilledet såvel inden- som udendørs, og herudover kan ses en masse billeder af byen og dens overflod af granit. Efterfølgende er der billeder af turen fra Santiago til Muxia – men altså ikke i rækkefølge. Er der spørgsmål og uforklarligheder – skriv og spørg.

For at finde billederne skal I atter gå til http://junkerpoulsen.wixsite.com/camino-primitivo – scroll ned og klik på ‘view photos’. Der er så kommet en ny fane med ‘new page’. Klik på den længst til højre, og du er videre til de nye billeder.

God fornøjelse, og tak for, I har fulgt og støttet mig så langt.

På gensyn, Niels Chr.

 

2 thoughts on “Billeder fra Uge 7.

  1. Thérèse

    Bästa Niels
    Jag lever mig in i din vandring och minns så tydligt hur det var.
    Den fantastiska naturen, den bärande kraften av evigheten i caminon, den goda Paellan vi smakade i Ponte Ferreira…
    Och du, jag hörde när du blev beskylld för att ha…….i duschen…!!!
    Jag borde ha tagit på mig min rustning och kommit till ditt försvar!
    Det är viktigt att vara medmänniska.
    Gå i frid
    önskar Thérèse

    Like

Skriv en kommentar